معرفی بهترین سرخ کن - فهد مارکت

معرفی بهترین سرخ کن‌ها و سرخ کن‌های فیلیپس - فهد مارکت

معرفی بهترین سرخ کن - فهد مارکت

۵ بازديد

سرخ کن‌های هوا پز

اگر هوس سیب زمینی سرخ کرده ترد یا سمبوسه تند داشته باشید، می‌توانید با سرخ کن های هوا، در آشپزخانه خود طوفانی ایجاد کنید. غذاها و تنقلات مورد علاقه خود را در عرض چند دقیقه روی میز بیاورید. به سادگی سرخ کن کوچک خود را باز کرده و قفل کنید و اجازه دهید هوای گرم جادویی خود را انجام دهد. برای کباب کردن، پختن و سرخ کردن دو وعده به طور همزمان به سراغ یک سرخ کن با هوا بروید. سریع و آسان، آنها با دو کشو جادار ارائه می شوند. برای خانواده‌های بزرگ‌تر، ما طیف وسیعی از سرخ‌کن‌های بزرگ را نیز ارائه می‌کنیم—بنابراین می‌توانید همه را با کوکی‌هایی به سبک نانوایی، چیپس‌های ترد و غیره پذیرایی کنید.
https://fahadmarket.com/

بهترین مدل سرخ کن

با شستشوی کشوهای چرب خداحافظی کنید. سرخ کن بادی نینجا که مناسب ماشین ظرفشویی است و یک محصول مورد علاقه است، می تواند هر زمان و هر زمان که باشد، با هوا سرخ می کند، برشته می کند، دوباره گرم می کند و آب را از بین می برد. مطمئن نیستید کدام را بگیرید؟ راهنمای سرخ کن بادی ما را برای نکات و توصیه هایی برای انتخاب مدل مناسب برای شما بررسی کنید.

خرید سرخ کن بدون روغن

ما مارک‌های عالی سرخ‌کن‌های سلامتی داریم، از جمله سرخ کن فیلیپس، که جایگزین سالم‌تری برای سرخ‌کردن بدون به خطر انداختن کرانچ است. فقط یک قاشق روغن برای درست کردن غذاهای خوشمزه مانند سیب زمینی سرخ شده، سیب زمینی کبابی و کاری کافی است. اگر می‌خواهید یک غذای کامل را یک‌باره بپزید، به دنبال مدل‌هایی با چندین منطقه پخت باشید. فریزر پاور ایر یک اجاق گاز چند منظوره است – سرخ کن بادی، اجاق جوجه گردان و آبگیر همه در یک.

قیمت سرخ کن

با سرخ کن های چیپسی ما که در اندازه های مختلف موجود است، از چیپس ترد خانگی در عرض چند دقیقه لذت ببرید. منتخب ما از سرخ کن های چربی عمیق ویژگی هایی مانند یک کاسه قابل جابجایی برای تمیز کردن راحت و یک سبد بالا و پایین برای کمک به تخلیه روغن اضافی ارائه می دهد. آیا نگران ریزش و نشت نفت هستید؟ قابلمه ها و ماهیتابه ها را زمین بگذارید و سرخ کن های محبوب تفال ما را مرور کنید تا به شما کمک کند با خیال راحت چیپس و سایر خوراکی های خوشمزه را سرخ کنید. نحوه پخت غذای خود را با تنظیم دما کنترل کنید تا بتوانید به سطح عالی ترد دست پیدا کنید. آنها همچنین ایمنی را در نظر دارند، با مدل هایی که دارای یک منطقه خنک داخلی هستند که از داغ شدن بیش از حد سرخ کن شما در خارج جلوگیری می کند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.